Followers

Ku Mencari Sahabat Sejati

Saturday, February 5, 2011


Aku ada ramai kawan. Tapi takde sorang pun yg aq rasa dia akan menjadi sahabat aq yg terbaik...ntahlah..
aku ada seorang kawan...dia baik sangat....cumanya perangai dia menjadi-jadi sekarang...tak tau kenapa...
mungkin pengaruh kot....takpe sangka baik...
kat atas tu gambar kelas aku tahun lepas...1 al-farabi 2010...(p/s: sori tak dapat besarkan, nnt tak jelas)...hahaha...biar aku terangkan dari A sampai Z...

atas sekali berdiri dari kiri...zahran, adil, taufiq, amir, aqil mustafa, rahim, uzair, iman, munawwar, AKU, aqil ahsan and huzaifah...
berdiri bawah dari kiri...ain, balqis, syazni, amirah, saidatul, hanani, mira, nadiah (dah pindah), ayunni and zawani...
duduk dari kiri...mawaddah, nawal, izzati, izwa, Teacher Husna, syakrin, amri, omar, usman...

itulah dia rakan seperjuangan aku bg membentuk kelas yg indah..demi keselesaan kami belajar di kelas 2 al-farabi nnt...insyaAllah...
Finnaly, doakan aku supaya tahun ini lebih bermakna drpd tahun sebelumnya...dan aku bertemu sahabat sejati yg kuimpikan selama ini...amin..dan tidak lupa juga aku kat asrama nnt...aq akan berubah untuk menjadi individu yg ekstrovert..tp ekstrovert yg bukan utk menunjuk-nunjuk...aq akan pastikan tahun ini...tahun yg akan kecapi utk capai 9A dlm peperiksaan akhir tahun seterusya PMR 2012 yg telah aku impikan sejak dulu lagi...insyaAllah...doakan aku...sesiapa yg membaca entry ini...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
XD Anime Smiley